syurga cinta

luv my pic


Slideshow

04 April 2009

sorriiii

hi..lama betul tak lepak dlm blog ni. start awal bln sibuk memanjang je, baru skrang ade free ckit. actually awal bln 3 lpas blk dr cti ..saya terus sakit..tp lagi keja gk..yela keja melambak dah. so siap kan kerja w/pun tak sihat..tp alhamdulilah tak lah teruk sgt masa tu..lagi boleh jln. 13 h/b 3 kami org celebrate bestday saya..just buat party ckit je. tak nak membazir sgt..
emm....17 h/b saya terus tak dpt keja...ye lah beberapa ari dah tahan sakit tu..my hubby antar g klinik so doctor bagi cuti 1 minggu. so cti tu saya blik kpg sorang2. my hubby terpaksa continue keja. cti kat kpg best gk coz ade mak jaga makan minum time sakit tu. mase tu lah tengok pengorbanan mak..tengah2 mlm pun bangun jgak tengok saya..thx la kat mak dah care saya time sakit tu...
24 h/b saya start keja balik...keja dah melambak. sibuk sgt2 sampai tak sempat nak jengok blog. siapkan gaji org yg nak blik cti..yela ujung bln macam ni mmg semua org nak cti. awal bln 4 barulah ade relax.......ok la..tu lah serba sedikit tragedi bln 3...k la..nak tengok konsert akademi fantasia ni..chau luk....
go HAFIZ go HAFIZ....Peeezzzzz....sokong la Hapizz......sarawak boleh.....!!!!!

No comments:

Post a Comment